Fakta

Så här är det Annika Strandhäll. Mitt sjukersättningsärende genomsyras av korruption. Från läkare vid min lokala vårdcentral till Kammarrätt. Det finns en systematik i de aktiviteter som  förhindrar mig att få min sjukersättning, som är ofrånkomlig att se. Som pågått sedan 2008.

När jag utförsäkrades undanhölls mina egna inlagor i ärendet.

När min omprövning hanterades av Förvaltningsrätten undanhölls Försäkringskassan egna beslut angående min orehabiliterbarhet.

Kammarrätten vägrade att handlägga ärendet trots skilda åsikter om min rehabiliterbarhet.

Och nu vägrar Förvaltningsrätten att befatta sig med bevis för Försäkringskassans egna beslut om detta. För andra gången. Trots att Förvaltningsrätten själv har beslutat att pröva ärendet. Man vill alltså förhindra sitt eget beslut.

Så här är det Annika: Du ska inte utöva ministerstyre. Men om du inte gör en polisanmälan av de omständigheter som som lett till att jag blivit utkastad ur försäkringssystemet, kommer jag att hålla dig ansvarig. En bra första ledtråd är att en läkare, jag bad dra åt helvete angående utredningen av min trafikskada, bodde vid tiden för min utförsäkring granne med chefen för Försäkringskassan Nyköping.

Gör det som är Rätt. Men Gör det Nu. Låt inte den politiska korruptionen komma ända in i regeringen.

Tomas Blom

 

 

 

 

 

Kommentera

